3 en 4 mei Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Mo en Tim - WaarBenJij.nu 3 en 4 mei Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Mo en Tim - WaarBenJij.nu

3 en 4 mei Pismo Beach

Door: timenmo2010

Blijf op de hoogte en volg Mo en Tim

05 Mei 2010 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Hoi hoi,

Lekker geslapen? Wij gaan nu (+- 7.30 uur ’s ochtends bij jullie) naar bedje toe. Het lijkt wel of we dit jaar meer last van jetlag hebben hier in Amerika. Het gaat allemaal prima en vanochtend waren we voor het eerst na 8 uur er uit, maar ’s avonds hebben we nog even een wegtrekkertje rond negen uur.

Vanochtend uit Anaheim weggereden rond tien uur. Gisteren onze tweede dag in disney beleeft. Heel brutaal foto’s van de foto’s gemaakt die weer van ons gemaakt waren in de tower of terror (waar je naar beneden dondert) en in één van de langste achtbanen waar we ooit in gezeten hebben. Nog een paar shows gezien en op de foto geweest met Mickey. We waren echt zo’n popperig huisje binnengelopen waar je zogenaamd in Mickeys huis was. Na een rondje in het huis kwamen we bij een zaaltje waar allemaal mensen stonden te treuzelen (tenminste dat dachten wij). Na wat excuse me’s en sorry’s stonden we vooraan die rij met‘treuzelende’mensen. Terwijl mo klaagde over ‘die slakken’zei Tim ineens zacht:, ja of….we dit heet voordringen’. Oeps, waren we dat hele eind voorgekropen en voor we het wisten stonden we in een kamer waar je blijkbaar op je mooist op de foto mocht met Mickey. Die konden we ook weer in ons zak steken. Het originele disneypark blijkt toch iets af te wijken van disney in Parijs, er is gewoonweg meer. California Adventures is een totaal nieuw park voor ons geweest. Al met al een mooie tijd gehad daar. En gisteren ook nog eens 27 graden, heerlijk!!

Maar alles relaxed nu, want we liggen in een mooie hotelkamer in Pismo Beach op een hoog bed met duizend fluffy kussens. Tim zet ondertussen een bakkie decafe koffie en het openhaardje staat aan en de gezellige ventilator boven ons bed ook. Ja, het is hier echt luxe……

Maar toch hebben we een kleine ‘zorg’ aan ons vakantiehoofd. Het is namelijk pleurisweer richting yosemite en lake tahoe waar we eigenlijk naartoe aan het reizen zijn. Daar is het natuurlijk prachtig en daar vlakbij hebben we een hotel vaststaan in Reno dat niet meer te annuleren is. We hebben dan ook net alles wat we na dit hotel geboekt hebben tot aan Reno geannuleerd. 6 nachten dienen dus nog nader ingevuld te worden. We blijven waarschijnlijk hier nog één dagje extra en gaan er dan vrijdag vandoor richting Monterey. Hier is het namelijk wel heerlijk weer. In Monterey is de temperatuur wat lager, maar wel zonnig en we moeten natuurlijk wel de mooie kustweg zien waar we voor gekomen zijn. Na Monterey gaan we dus nog even zien. Misschien klaart het er nog wat op en anders vullen we het anders in. Op dit moment moet je zelfs verplicht sneeuwkettingen bij je hebben in Yosemite en laten die nou net al 3 maanden achter slot en grendel liggen. Gek is het wel, want het weer kan die kant op per dag wel 15 graden schelen, dus het is gewoon vette pech.

Maar ach, vooralsnog no worries. Net hebben we aan een tafeltje buiten fish en chips gegeten, waar we naar de mooie zonsondergang hebben gekeken. Mo had witvis met frietjes en tim had calamaris met frietjes, ja die inktvisringen, nou niet dus. Mo zag al tijdens het wachten dat er friemelige dingetjes in een witte meeneemdoos gegooid werden en dat bleken dus hele kinderinktvisjes te zijn………getver….gelukkig hoef je tim maar een kwartje te geven en hij probeert alles. Na lekker gegeten te hebben zijn we terug naar het beachhotel gegaan. Morgen gaan we lekker fietsen met de cruisers van het hotel en de boel hier een beetje verkennen. We zullen ons hier sowieso wel vermaken, ook als dat een dagje langer zal zijn.

High five en bis schnell!
Tim en Mo

• 05 Mei 2010 - 05:57

Paula:

Leuke foto, wij hebben dat ook wel eens geprobeerd om een foto van een foto te maken maar werden gelijk in onze nek gegrepen. :)
    Jammer van het weer en vooral van de temperaturen,misschien toch nog richting Palm Springs of Las Vegas? daar weet je in ieder geval dat het mooi weer is.
    Hopelijk klaart het toch nog allemaal op.
    Gr. Paula

• 06 Mei 2010 - 07:01

Vera:

Nou, dat ziet er in ieder geval wel heel gezellig uit. Kan me voorstellen dat jullie kiezen voor het mooie weer. Met Pien en Joep gaat het allemaal prima hoor. Welteruste en een dikke kus