7,8 en 9 mei Barsow en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mo en Tim - WaarBenJij.nu 7,8 en 9 mei Barsow en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mo en Tim - WaarBenJij.nu

7,8 en 9 mei Barsow en Las Vegas

Door: timenmo2010

Blijf op de hoogte en volg Mo en Tim

10 Mei 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hai allemaal,

Hier weer even een berichtje uit The States en wel uit Las Vegas. Na het gezellige Pismo Beach en ons laatste ontbijtje op bed daar zijn we vrijdagochtend onderweg gegaan richting Las Vegas. Na een, zeker het eerste deel, mooie route hadden we besloten om niet in een keer naar Vegas door te rijden maar nog een overnachting in te plannen in Barstow. Een ietwat ongezellig plaatsje tussen de kust en Las Vegas. We zaten daar in een Econolodge direct langs een enorm drukke weg wat voor een niet al te goede nachtrust heeft gezorgd. Hier merkte we gelukkig wel al dat het skippen van de kustweg voor ons een goede keus is geweest. Bij aankomst in Barstow hebben we namelijk in een graad of 25 nog even lekker kunnen luieren aan het zwembad.

De volgende ochtend zijn we eerst nog even langs de Walmart gereden voor wat inkopen en daarna nog zo`n 2.5 uur gereden naar Las Vegas. We voelen ons hier al aardig thuis en onze grote vriend TomTom was niet eens meer nodig. Bij het inchecken in het hotel (Excalibur) werden we aangesproken door een iets minder goede vriend Tom. Deze Tom gaf aan dat we kaartjes voor diverse shows konden kopen met een flinke korting als we even een rondleiding zouden meedoen de volgende ochtend in 1 van de nieuwe Resorts. Dit klonk allemaal erg goed, dus een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend om 9.10 uur. Je moest om hier voor in aanmerking te komen wel aan van alles voldoen. Zo moest je onder andere samenwonen en iets hebben waaruit bleek dat dit ook daadwerkelijk zo was. Onze matchende bankaccounts waren voldoende. (Later meer hierover)

Na het inchecken onze kamer opgezocht en daarna een lekkere duik genomen in het zwembed onder het genot van een aantal cocktails. `S avonds nog even de Strip onveilig gemaakt, maar natuurlijk niet te laat gemaakt want de volgende ochtend stond er weer een afspraak op het programma om 9.10 uur.

De volgende ochtend dus netjes op tijd (lees: belachelijk vroeg) naar beneden om ons tourtje te volgen. Daar kregen we echter van een niet al te gezellige dame te horen dat onze bankaccounts niet voldoende waren en dat we dus niet mee mochten met de tour. Op zich niet zo`n probleem als we hier niet de wekker voor gezet hadden en tickets tegen een leuke prijs in het verschiet. Wij dus behoorlijk link enigszins tekeer gegaan tegen dit mens en na kort onderhoud met haar Manager en een aantal telefoontjes verder konden we toch mee. Bij aankomst in het nieuwe resort bleek het niet om een korte rondleiding te gaan, maar om een 1 op 1 onderhoud met een verkoper van het Resort. Het ging namelijk om een of ander investeringsverhaal in resorts waardoor je dan over de hele wereld in verschillende resort kan verblijven etc. etc. Het kwam erop neer dat je niet meer je vakantie boekt, maar dat je je vakantie bezit: bla bla bla bla. Na 3 uur naar deze onzin te hebben geluisterd, 321 berekeningen te hebben gehad dat we gek zouden zijn als we het niet zouden kopen etc. Hebben we na 3 uur netjes NEE gezegd. Hierna nog een keer NEE gezegd tegen een manager die inmiddels te prijs drastisch had verlaagd en daarna nogmaals NEE gezegd tegen een anders zogenaamd onafhankelijk verkoper.

Na 3 zware uren konden we eindelijk onze tickets gaan innen. Het was het uiteindelijk allemaal waard want we konden kiezen voor Love / Beatles van Cique du Soleil in het Mirage Hotel.

Na terugkomst in het hotel nog even lekker uitgerust bij het zwembed en nu even op de hotelkamer om ons op te frissen en zometeen (21.30 uur plaatselijke tijd) gaan we dus naar Love.

Morgen in ieder geval nog een hele dag in Vegas en daarna is het nog even onduidelijk. Of we blijven hier nog een extra dag en rijden daarna in 1x keer een lange rit naar Reno. Of we gaan dinsdag weg en rijden via Death Valley, met 1 overnachting onderweg richting Reno.

Nog even afwachten dus. Tot snel weer.

Mo en Tim

• 10 Mei 2010 - 09:40

Rina:

de verkoop van vakantieresorts is daar dus al niet anders dab bij ons.fijne reis verder

• 10 Mei 2010 - 20:05

Ties.:

Ha die MIM en MO.
    K heb met de boss een kleine week in Geneve gezeten en lees nu dan ook pasjullie reisverslagen. Heb ervan gesmuld hoor hahahahaha. Prachtig. Het is mij ook ooit eens overkomen.....dat willen verkopen van vastgoed ergens op een mooie vakantiebestemming. Geloof dat je het "time sharing" of zo noemt. K weet me te herinneren dat die kerel bijna in huilen uitbarste toen ik na uuuuuuuren hem vertelde dat ik t toch maar niet deed. Okido nog heel veel FUN samen daar in de States he. DIKKE SMOK van Sjakie. Oja Tim ik ben nog effe heen en weer gevlogen voor de wedstrijd Feijn-Ajax. Was een ramp. Geef mij ADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO maar i-) DOEGGGGGGGGGGGGG!!!!!!

• 11 Mei 2010 - 07:28

Paula:

Nou dat was dus een gezellig ochtendje timesharing :) Hopelijk was Love het waard van die kostbare uurtjes.

Veel plezier in Death Valley en op weg naar Reno.
    gr. Paula

• 11 Mei 2010 - 12:50

Vera:

Hoi luitjes, jullie zijn duidelijk niet de enigen die daar in trappen; het is mij ook overkomen op Gran Canaria. Uren zoet geweest in plaats van lekker aan het strand. Hoop dat Love het gezeur waard was. Een goede reis verder; doe voorzichtig en nog heel veel plezier. dikke kus

• 11 Mei 2010 - 22:37

Ida:

Hoi Mo en Tim,
    Wat een leuke verhalen allemaal! Fijn dat jullie zo genieten. Ben benieuwd hoe Love/Beatles is geweest. Hier alles oké. Tot gauw maar weer, liefs mama