Route2010 - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Mo en Tim - WaarBenJij.nu Route2010 - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Mo en Tim - WaarBenJij.nu

Route2010

Door: timenmo2010

Blijf op de hoogte en volg Mo en Tim

26 April 2010 | Nederland, Rijswijk

Op 1 mei zullen we voor de 4e keer op rij naar de USA gaan. Op 1 mei vliegen we vanaf Brussel naar Los Angeles om op 15 mei terug te vliegen vanaf San Francisco. Het ligt in de planning om onderweg onder andere Pismo Beach, Monterey, Yosemite, Lake Tahoe en Reno te bezoeken.
Ondertussen zullen we zo goed als mogelijk onze weblog bij te houden via waarbenjij.nu!

Groetjes,

Mo en Tim

• 30 April 2010 - 21:16

Paula:

Ik wil jullie vast een hele goede vlucht en geweldige vakantie wensen.
    Heel veel plezier!!!
    Gr. Paula

• 01 Mei 2010 - 22:32

Ida:

Hoop dat jullie reis voorspoedig is gegaan. Jullie zullen er nu wel zijn, denk ik. Lekker uitrusten en genieten!!! Wij gaan nu slapen. Liefs, papa en mama

• 02 Mei 2010 - 10:21

Bas:

Yankees!

Heel veel plezier op wat wel weer een hele mooie reis zal worden!!!

Hier regent het, wordt hard gewerkt, en blijkt ADO met een geschorste speler gespeeld te hebben, 3 punten in mindering, en nu dus toch playoffs, dus wees blij dat jullie lekker daar zitten...

Geniet er van!!

Smok Bas

• 02 Mei 2010 - 21:25

Vera:

Hoi lieverds, ik probeer nog één keer een reactie te plaatsen, want het is al twee keer niet gelukt. Rot computer. In ieder geval heel veel plezier. Ik kijk uit naar jullie verhalen. Dikke kus